3/2/20

Γρίπη: προστατεύουμε τον εαυτό μας και τους γύρω μας...





Προστατεύω  τον  εαυτό  μου,  προστατεύω  τους  γύρω  μου:


* Δεν πίνω νερό από τη βρύση με το στόμα.
* Πλένω καλά τα χέρια μου με σαπούνι.
* Χρησιμοποιώ αντισηπτικό για τα χέρια, φροντίζω να έχω πάντα το δικό μου.
* Έχω πάντα μαζί μου χαρτομάντιλα.
* Καλύπτω το στόμα μου και τη μύτη μου με χαρτομάντιλο όταν βήχω ή φταρνίζομαι.
* Πετάω αμέσως το χαρτομάντιλο στο καλάθι απορριμάτων.
* Αποφεύγω να αγγίζω τα μάτια, τη μύτη και το στόμα.



1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Informative blog. Here you have given some instructions on how to protect ourselves to overcome the diseases such as don't drink tap water by mouth, wash hands thoroughly by soap and have handkerchiefs every time etc. Really this is a very useful blog. Keep updating. Apart from this article, I learned about hammerhead shark which is the largest of all hammerhead species.